تلفن هوشمند XOLO 8X-1000 رسما با سیستم عامل HIVE در هندوستان عرضه شد

یک اسمارت فون جدید روز گذشته به صورت کاملا رسمی در کشور هندوستان عرضه شد . این اسمارت فون با توجه به امکاناتی که دارد دارای یک قیمت عادلانه است . در ادامه در گجت نیوز شاهد معرفی کامل این محصول جدید و قیمت نهایی آن باشید .

علیرغم اینکه این محصول توسط یک کمپانی نسبتا گمنام و در هندوستان معرفی شده اما بهتر است در مورد این اسمارت فون پیش داوری نکنید.

شما در این اسمارت فون با یک صفحه نمایش ۵ اینچی  ۷۲۰p با تراکم پیکسلی نسبتا پایین ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل روبرو خواهید شد.

همچنین این اسمارت فون دارای یک پردازنده ۸ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی مدیاتک MT6592M به همراه پردازنده چهار هسته ای گرافیکی مالی  ۴۵۰MP4 ، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت قضای ذخیره سازی داخلی که به لطف اسلات میکرو اس دی تعبیه شده در دستگاه تا ۳۲ گیگابایت دیگر نیز قابل افزایش است ، مجهز گردیده است.

در بخش دوربین نیز کمپانی Xolo از یک دوربین ۸ مگاپیکسل سونی ایکسمور آر (Sony Exmor R) با دیافراگم f/2.0 در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو برای این محصول استفاده کرده است.

جدای از همه اینها XOLO 8X-1000 دارای یک باتری ۱۹۲۰ میلی آمپر ساعت است که با استفاده کامل در طول روز دوام خواهد آورد.

همچنین این اسمارت فون دارای توسط دو لایه محافظ  ASAHI Dragontrail و کورنینگ گوریلا گلاس محافظت می شود .

XOLO-8X-1000-1

این اسمارت فون از سیستم عامل HIVE (کندو) که بر پایه اندروید ۴.۴ کیت کت ساخته شده است ، استفاده می کند . شرکت XOLO ادعا می کند که رابط کاربری این سیستم عامل را در هندوستان و برای هندوستانی ها طراحی کرده است .به این معنی که می تواند سهم عادلانه ای از بازار را برای خود داشته باشد .این اسمارت فون هم اکنون با قیمت ۱۷۰ یورو برای توسعه دهندگان این سیستم عامل در دسترس است .

منبع : Ubergizmo


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, | 23:53 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید